Creepypasta Wiki
Advertisement

Następująca treść przedstawia zapis z dyskusji prowadzonej przez użytkownika "BlazeBearer" z platformy reddit z roku 2007 na temat:

BlazeBearer:

"Czy Ktokolwiek pamięta serial w którym gdy umiera jeden z bohaterów pokazują jego szczątki w następnym odcinku?"

Ludzie potrzebuje pomocy w znalezieniu starego serialu którego oglądałem za dzieciaka . Ten serial był romansem połączonym z thrillerem , przedstawiał kilka wątków fabularnych np. wątek mężczyzny o imieniu Trent który był zakochany na zabój w kobiecie o imieniu chyba Ashley , ale nie jestem pewien bo nie pamiętam za bardzo .Przed każdym odcinkiem leciało również intro w którym pokazani byli wszyscy bohaterowie w różnych sytuacjach z serialu . W serialu było chyba w sumie 7 wątków fabularnych i w każdym odcinku były pokazane po 2 wątki . Wątpię że ktokolwiek mi uwierzy w to co teraz powiem ale , w jednym z odcinków było ukazana śmierć z jednego bohaterów o imieniu Mark , Mark był starszym panem który miał coś około 70 lat był on zakochany w starszej kobiecie z jego bloku o imieniu Evelyn . W odcinku gdy Mark miał wyznać swoją miłość do Evelyn upadł na ziemie i złapał się za klatkę piersiową , po czym ekran stał się czarny i ukazał się napis: "Ku pamięci Marka Edwardsa" oraz data urodzenia i śmierci . Gdy zobaczyłem tą scenę pomyślałem sobie że to tylko jedna z tych wyreżyserowanych śmierci , lecz gdy po napisach końcowych ukazało się intro następnego odcinka gdy była kolej pokazać Marka , on tylko leżał na ziemi tak samo jak w odcinku w którym umarł. Czy ktokolwiek wie o jakim serialu mówię???

DR.Quack

Odpowiedź na temat:"Czy Ktokolwiek pamięta serial w którym gdy umiera jeden z bohaterów pokazują jego szczątki w następnym odcinku?"

Koleś to brzmi po*****ie . Nawet jak by taki serial istniał , kto by telewizji pozwolił pokazywać takie rzeczy i poza tym jak rodzice pozwolili by ci go oglądać?

BlazeBearer

Odpowiedź na odpowiedź użytkownika: DR.Quack

Wiem brzmi to dziwnie ale to prawda , i nie rodzice nie pozwalali mi oglądać telewizji tak późno więc oglądałem go na prawie wyciszonym telewizorze i czasem nawet nie wiedziałem co bohaterowie mówią do siebie . Kiedyś nawet gdy zaprosiłem do siebie starszego kuzyna i mu to pokazałem powiedział że nie powinienem oglądać takich rzeczy i to tak późno bo dostane koszmarów

Princess_Flower98

Coś mi się kojarzy ale za bardzo nie pamiętam , moja babcia raz wspominała jak przeżywała po tym gdy umarła jej ulubiona postać z serialu , i coś że Trenta kopnął prąd na śmieć , po tym pokazała mi ten serial . Nazywał się chyba "Lovers-To-Death" czy coś w tym stylu . Najbardziej bałam się odcinka w którym Brad ukochany Betty został pożarty przez niedźwiedzia . A w intrze następnego odcinka byli pokazani Trent prawie spalony od porażenia prądu , Brad z oderwanymi i zmasakrowanymi kończynami , oraz Mark o którym wspominałeś tylko byłam trochę obrzydzona patrzeć na Marka ponieważ z jego gałek ocznych wyłaziły powoli robaki.

BlazeBearer

Odpowiedź na odpowiedź użytkownika: Princess_Flower98

TAK! Już pamiętam Brad został zjedzony przez niedźwiedzia grizzly . Fabuła odcinka była chyba taka że Brad poszedł z Betty na Spacer w góry ponieważ chciał wyznać jej tam swoją miłość do niej i się jej oświadczyć . Potem gdy byli w odpowiednim miejscu gdy było ujęcie na Brada wyciągający pierścionek nagle zaczęła grać dziwna muzyka i w kadrze pokazał się ogromny niedźwiedź , a Brad powiedział coś w stylu: "Poczekaj , Zajmę sie tym" po czym Brad był pokazany na ziemi bez nogi oraz bez części czoła . Ten odcinek był jednym z brutalniejszych.

Princess_Flower98

Odpowiedź na Odpowiedź użytkownika: BlazeBearer

Tak pamiętam ten odcinek dokładnie . To troche po****ne że w kolejnych odcinkach nadal pojawiają się zwłoki , jeśli wiesz o czym mówię.

BlazeBearer

Co masz na myśli . Co masz na myśli że nadal pojawiają się zwłoki?

Princess_Flower98

Jak to nie wiesz?! Zwłok używają jako aktorów . Na przykład gdy jest scena między dwoma ukochanymi a jeden wcześniej umarł w serialu , to scena wygląda tak że jest ujęcie na aktora który mówi swoją kwestie , potem kilkusekundowe ujęcie na zwłoki , a potem znowu ujęcie z poprzednim aktorem który odpowiada na pytanie . Tak jakby prowadził dialog ze zwłokami . PO****NE!!!

BlazeBearer

Brzmi dziwnie nie widziałem nigdy takiego momentu . Ciekawe czy nadal puszczają ten serial , może leci w późnych godzinach ???

Beer-Lover

Wiem o czym mówisz . Za*****ty serial , wczoraj obejrzałem aż trzy odcinki .

BlazeBearer

Odpowiedź na odpowiedź użytkownika: Beer-Lover

Co?! GDZIE I KIEDY GO OBEJRZAŁEŚ ? CZY TO NA PEWNO TEN SERIAL ?

Beer-Lover

Tak to na pewno ten serial . Nie pamiętam już na którym kanale to było , ale zaczął się chyba o 12 w nocy a skończył się o 3 nad ranem . Wszystko się zgadza trupy w intrze oraz rozmawiające ze sobą zgniłe zwłoki .

BlazeBearer

Jakie zgniłe zwłoki?

Beer-Lover

Wszyscy aktorzy po umierali , więc teraz głównie pokazują gnijące zwłoki . Jedyne co ratuje ten serial to napisy . Poza tym rozwalił mnie moment w którym Ashley żartuje z Kevina i Trenta o tym że nie żyją mimo że jej zwłoki są pokazane przed kamerą przez ten cały czas .

Advertisement