Creepypasta Wiki
Advertisement

yo wassup, z tej strony legendarny mistrz posiadania 0 iq.

Dzisiaj mam chęć zaprezentowania pasty pt. Zobczeniec.mp5, która opowiada o okropnym losie bezimiennego bohatera którego zgwałcił wojti200. Nie wiem jak wy ale miałem traumę po tym. Niezwykle przerażająca pasta, zapraszam do wytrzeszczania gałek.

Uwogo płosta jes nopisona pło płogórzojsku

Pewnegom dnja laz se bez las i żem zoboczył story łopuszczony dom. Żem siem źdźiwił tom wloz do środka i popaczył dokoła. W środku stoł se kłomputyr a na jygo płulpjicie był jedyn plik. nazywoł sie "zboczeniec.mp5" im śje ńjeco źdźiwił bom ńjigdy nie widzioł takjego rozszyżeńja. Łotworzyłem plik a na ekronie pjowił sie napis "zostałeś sprankowany" pło łongjylsku. Pomyślożem se "łatafak" i wtydy zamkły śje za mnom drzwi. Szybko sie łodwróciłem ale nikogo nji było. Drzwi łotworzyć długom próbowoł, ale nic nji podziałoło. Poddołem śje im spróbowoł wyjś bez okno, ale to nic ni doło. Wtydy drzwi śje łotworzyły a do środka wloz legyndorny ślunzak wojti200. "Memerino pupperino śmieszne meme ahah" powiedzioł pło czym mje zgwołcił. Boloło to w ciul alem przeżył. Jak jeno skończył tom śje mu wyrwoł i uciek bez drzwi do domu. Ńjigdy jużem tomtym losem nie loz.

s e k s

s eks

Tak oto udało mu się przeżyć ten jakże brutalny i bezlitosny atak na jego odbytnicę.

Mam nadzieję że ta jakże straszna i mrożąca krew w żyłach pasta wam się spodobała.

Ktokolwiek ją pisał - brawa. Ja nazywam się J.J. Hunter i widzimy się w kolejnej opowieści.

Advertisement