Creepypasta Wiki
Advertisement

Nu se stie prea multe despre Freddy The Graverapist (Freddy Groparul) deoarece sunt povesti puse peste povesti,unii zic ca e doar un baiat psihopat de 99 ani,iar altii zic ca a fost un gropar care omora fetele ce intrau in cimitir noaptea tarziu ca sa le puna in gropi si sa le violeze cadavrele,asa ca va voi povesti cam din ce am auzit si eu:

A fost odata un baiat de 15 ani pe nume Freddy Nazistu. Freddy suferea de o problema psihica grava deoarece nu ii placea pizda,de aceea el era mai retras si nu era interesat sa faca contact vizual cu alte persoane carora le placea pizda. Intr-o zi o fata s-a apropiat de el si i-a spus ‘’Salut.N-ai vrea sa facem sex ?’’.Insa el statea pe banca in fata unei gropi adanci uitandu-se inainte. Fara sa spuna nimic. Din privire-ti dadeai seama ca e gay. ‘’Te inteleg.Poate crezi ca e putin ciudat ca sa vina cineva la tine asa si sa iti spuna pur si simplu ca vrea sa faca sex cu tine.Ce faci aici ? Ai putea in cele din urma sa cazi in groapa din moment ce esti asa aproape de ea si sa-ti rup pula-n vreo piatra.’’.Spune ea,insa Freddy stand inca in aceeasi pozitie. Pula NU i se scula. ‘’Hey ? Ce e ?De ce te uiti asa incontinuu ? Astepti pe cineva sau esti doar surdo-mut ?’’ zise ea, iar la aceste cuvinte Freddy isi intoarse privirea la ea scanand-o atent. ‘’Nu sunt surdo-mut si nici nu astept pe cineva’’ spune Freddy parca iritat. ‘’Ei bine...imi pare rau ca ti-am zis asa...deci pana la urma cum te cheama ? Pe mine ma cheama Pizddy apropo.’’ ‘’Pizddy...am avut o prietena pe nume Pizddy. Am avut.” ‘’Ce s-a intamplat cu ea?” ‘’A fost ingropata de viu.A murit acolo…in sicriu.” “Imi pare rau…” “Nu…mie imi pare rau!” spune Freddy punand un sac pe capul lui Jenny mai apoi aruncand-o in groapa. Dupa ce Freddy a astupat groapa cu pamant,s-a uitat in jur amuzat de situatie dupa care expresia fetei lui devenind una serioasa. ‘’Freddy.’’ Spune el parand putin indurerat.

Cadavrul lui Freddy a fost gasit pe 18 octombrie 2075. Acesta a fost ingropat in Las Pizdas (da, ironic). Parintii lui Freddy au primit un mesaj destul de ciudat in care scria “Ingropat de viu”,odata ce si-au dat seama despre ce era vorba,au dezgropat sicriul lui Freddy,mai apoi deschizandu-l. Nu era nimic. Doar un biletel cu un numar de telefon scris cu sange.  Legenda spune ca daca gasesti din intamplare un numar de telefon american,ai doua optiuni : 1. Suni. 2. Iti vezi de treaba.

Daca suni,in data de 18 a oricarei luni,vei muri ingropat si violat de viu (daca esti baiat) sau ingropat si ars de viu (daca esti fata) Daca nu suni,trebuie sa arzi biletul cu numarul de telefon,iar daca nu o faci,vei avea cosmaruri teribile cu baieti fara ochi si cu gura din care ies capete de pisici in flacari. Daca pastrezi biletul, Freddy te va urmari pana cand iti vei iesi din minti si il vei fute.

Autorul lui Freddy e anonim dar e posibil sa fie gay, cum cel mai probabil si Freddy era. Unii spun ca Pizddy a fost adaugata in poveste de catre feministe deoarece povestea originala nu avea fete si deci era misogina.

Advertisement