Creepypasta Wiki
Advertisement

[]

În 2006, un site web numit niconicodouga un tip / fată căutat în el "www.niconicodouga.com/sm666" odată ce a intrat, a fost suspendat. Dar a reîmprospătat pagina, nu sa întâmplat nimic, a făcut de câteva ori până când site-ul a fost distorsionat, demonic etc. A reînviat mai multe ori până a apărut videoclipul. În loc de anunțuri, copiii se răsucesc. Și filmul a fost o femeie care se îneacă într-o piscină sau altceva. Baiatul / Fata a fost speriat, așa că a oprit videoclipul, nu a funcționat, a încercat să închidă pagina, la fel. Avea un plan, folosea managerul de activități, dar nu funcționa din nou, încercase să închidă PC-ul, nu lucra. Dar, videoclipul a lovit sunete care au venit tot mai repede. Băiatul / Fata sa speriat și sa uitat în jur pentru a vedea cum scapă. Dar sunetul lovit a devenit mai rapid și mai rapid și mai rapid. Apoi, câteva secunde mai târziu, o mână roșie venind din videoclipul care lovește PC-ul său. PC-ul a fost spart, neconfortabil.

Informații false (Poate)

Băiatul / fată a primit un attac de inima după ce mâna a ieșit din videoclip. Nu a venit niciun corp, dar. Băiatul / fetița sa trezit târziu. El a sunat la abulanta și a intrat în spital. În camera de operație, băiatul / fetița a povestit povestea pe care o aminteste. Unele teste au fost luate în inima sa, venind acasă. A existat o corespondență pe care a citit-o și a spus: "NU MAI INTRA INCA O DATA PE NICONICODOUGA/SM666!" Tipul a promis că nu va mai intra niciodată.

Este fals sau real?

Este fals. Pentru că am testat și nimic nu a fost distorsionat, etc Totul a fost bine. Încearcă-o dacă nu mă crezi :)

Sm666 vs Username666

Nume de Username666 a fost identic cu Sm666, dar a fost un canal. Și oamenii au spus că username666 a câștigat, pentru că a fost o revenire în 2013, poate.

Advertisement